Kampania reklamowa 2016

proff 2W SO PL 600_300 skala1do10 MyFood

16 listopada 2016 pod hasłem „Ryby i owoce morza w najlepszym wydaniu” rusza druga kampania outdoorowa marki MyFood, W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym i Łososia norweskiego w sosie śmietankowo – kurkowym.

Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów.

MyFood udowadnia, że ryby i owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.

 

Przez cały listopad marka MyFood będzie także widoczna na antenie Polsat Cafe. Spot będzie emitowany głównie w paśmie „prime time” przy 14 najbardziej popularnych pozycjach programowych.
Dodatkowo nasza reklama pojawi się sobotę 26.11 w Carrefour TV w całej sieci.

 

Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w sieciach handlowych oraz publikacje w prasie branżowej.